عندما تنبض الحياة


الجمعة، يوليو ١٣، ٢٠٠٧

بعد ما نزل شريط عمرو دياب الجديد واللي بعترف اني بعشقه ومع قوة الشريط وانه جامد جدا من وجهه نظري حسيت ان روحي المعنويه مرتفعه وان الدنيا بقت من جديد حلوة ممكن كنت مستني حاجه بحبها عشان اكتب ممكن وممكن برضه اني حاسس ان اللي جاي ممكن يكون احسن من اللي راح الله اعلم بس المهم نفسيتي حاسس انها كويسه

مش عارف حطيت العنوان ده ليه بس فعلا ده اللي حاسه ان الحياة بدأت تنبض من جديد مقبلتش حب جديد ومنستش حب قديم بس ما بقتش بحب القديم اه في ذكريات عايش عليها بس عشان احس اني موجود لاني مش بقدر احس اني موجود الا لما احس بحب بيدق قلبي

دايما الانسان بيتعلق بقشايه او بقصه قديمه او بخروجه حدوته اغينه مثل بسيط في شريط عمرو الجديد - اللي هو جامد من وجهه نظري-فيه اغنيه بتقول ضحكه يعني قلبها مال وخلاص الفرق ما بنا اتشال يلا يا قلبي روحلها يلا قولها كل اللي بيتقال

فعلا مستني الضحكه دي نفسي في الضحكه دي اه نفسي احب وارجع اعيش زي الناس ما هي عايش حاسس ان الموضوع قرب جدا وانا مستنيه وهقابله بس المهم هي تضحك وبجد هروح على طول

مش عارف حاسس اني دخلت في حته تانيه خالص بس انا تعودت اكتب اللي انا حاسس وفعلا حاسس اني مبسوط ليه مش عرف والله بس مبسوط بعد فترة كأبه كبيرة جدا وصلتني اني كرهت الدنيا وكرهت الناس وكرهت نفسي وكرهت احلى ما في حياتي بس حاسس اني عديت المرحله دي نوعا ما عشان كده ممكن اكون اخترت العنوان بس برضه لسه المشوار طويل

بس خلاص

Bookmark and Share

0 التعليقات: