الاميرة لمار فادي فاروق


الجمعة، مايو ٠١، ٢٠٠٩

طبعا انا مش عارف اعبر عن مدى سعادتي وفرحتي وسروري وبهجتي وكل مصطلح بيتكلم عن السعاده في اللغه العربية واي لغه تانيه -طبعا الا العبرية- لان امبارح بليل بتاريخ 1-5-2009 اتولدت الاميرة لمار فادي فاروق احمد احمد خميس - بنت اخويا - اه يا جماع لمار وصلت للحياة ووصلت للعائله طبعا كنت فرحان ان مرات اخويا هتولد بس لسعور اللي حسيته لما ولدت وجابت لمار كان شعور تاني ومختلف خالص عن الشعور الاول شعور خلاني فرحان بجد ونفسي اشوفها جدا والله وانا بسمع صوتها وهي بتعيط ياااااااه على جمال الشعور ولاول مرة في حياتي اتمنى اني اكون اب وطبعا انا ناوي اسمي بنتي ان شاء لله راندا اتخيلت نفسي مكان فادي اخويا وانا ماسك رندا بين اديا يااااه على جمال الشعور ايه ده دي بنتي دي مني انا ياااااه ده بتعتي معقوله طبعا لسه عشان انا في السعودية معنديش صورة ليها بس اول ما توصلني صورة للاميرة لمار اكيد هنشرها عشان تشاركوني فرحتي بيها بجد فرحان يارب يخليهالك يا فادي ويخليها لعمها -الي هو انا - فجر وعممه وعمتها ههههههههه بقيت عم يا جدعاااان انا والله بقيت عم فجر عم لمار

حلوة جدا

Bookmark and Share

3 التعليقات:

غير معرف يقول...

mabrook fagr

fasel
غير معرف يقول...

ربنا يخليها و يحفظها ويحميها .. الأطفال دول نعمة .. و ربنا يرزقك بأحلي راندا ف الدنيا .. وانا مكتفية انني حلمت بالقمر دي

fasel
غير معرف يقول...

الف الف الف مبرووووووووووووووووووووووك يا دكتور فجر :P :P
تتربى في عزكم ياااارب
يللا بقى مستنييين صورها اما يبعتوهالك ان شاء الله
وعقبالك ان شاء الله يا ابو راندا ومش تنسى تعزمني عالسبوووووع :@ :@
كدا تومام :D
إسراء

fasel